sobota, 26 października 2013

Przyjaciółki- nikomu nie oddam :)

Mam 3 oddane przyjaciółki, choć z każdą rozmawiam inaczej, o czym innym i do każdej mam inny stosunek to uważam że za coś świetnego :) Jesteśmy teraz w 3 gimnazjum i wiem, że po nim na pewno każda z nas pójdzie w inną stronę, wiem że jednej już pewnie nigdy nie spotkam ale staram się tym nie zamartwiać. Z racji że w klasie dziewczyn jest tylko kilka, trzymamy się zawsze razem- ciągle na przerwach i lekcjach (za co tylko ja jestem upominana :)) gadamy i śmiejemy się do łez. Umawiamy się na nocowania, wygłupiamy się, mówimy sobie o wszystkim.
Untitled | via Tumblr 
 Untitled 
love
Nie jesteśmy typowymi przyjaciółeczkami które rozmawiają o tym jak ładnie wyglądają i co jutro sobie kupią. Każda z nas jest kompletnie inna ale za to nas KOCHAM :) Po ponad 2 latach znajomości przywykłyśmy do siebie i nie przeszkadza mi co każda z nich robi choć przyznam- często bardzo denerwuje :) Zawsze gdy chcę się spotkać ze znajomymi najpierw myślę o nich, ciężko byłoby mi się teraz z nimi rozstać :)

Sisters 
 Untitled 
CLIQUE

PS. Macie tylko jedną, zaufaną przyjaciółkę czy wolicie jak pudełko lodów na pocieszenie zjadacie w piątkę?

10 komentarzy:

  1. Mam jedną ukochaną ale reszta też jest ważna;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super mieć takie przyjaciółkii <3
    ja mam 2 najlepsze, które się nie znają i kilka takich, "dobrych przyjaciółęk"
    +spełniłabyś też moje marzenie gdybyś kliknęła w jakikolwiek obrazek ubrania na dole najnowszego wpisu
    chodzi o współpracę więc będzie wspaniale i dziękuję <3
    uszatkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę mieć jedną prawdziwą przyjaciółkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjaciele jednak dużo rolę odgrywają w życiu człowieka. :)

    http://ilikeiting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To świetnie, że masz takie wspaniałe przyjaciółki.
    www.esperadaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. przyjaciólki to skarb, niestety ja takie prawdziwej przyjaciółki nie posiadam ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie posiadam takiej, nad czy nie ubolewam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super notka ,tylko pozazdrości grafiki bloga :D

    może skomentujesz mój blog przydała by się opinia kogoś z większym stażem ,my dopiero zaczynamy
    http://goodaay.blogspot.com/
    ja już obserwuje a ty?

    OdpowiedzUsuń