wtorek, 8 października 2013

Plastic is fantastic!

Makijaż traktuję jako dodatek do mojego wyglądu, który przy okazji poprawia mi humor :) Maluję się tylko czarną kredkę i tuszuję rzęsy. Mam 15 lat więc nie potrzebuję więcej ale gdy ostatnio usłyszałam że moja znajoma nie może wyjść z domu bez podkładu a jeszcze niedawno nie wiedziała co to jest to chciało mi się płakać i śmiać jednocześnie :) Najbardziej się zdziwiłam gdy słuchałam jak mój kolega mówi o dziewczynie: "Jak się pomaluje to nawet ładna ale bez tego, fuuu". 

 Beauty 💋 | via Facebook
Oglądając wiele zdjęć ślicznych zdjęć jesteśmy bliskie załamaniu się ale gdy widzimy je bez makijażu... o matko. Aż chciałoby się uciec. Jestem przeciwniczką ciągłego malowania się, niszczy to naszą cerę poza tym nawet nie widzimy jak wiele czasu na nim spędzamy. Lubię się pomalować na ważniejsze okazje ale chyba nie potrafiłabym codziennie przykrywać swoją twarz toną pudru i fluidu. Uwielbiam dbać o siebie ale nie rozumiem w czym aż taki makijaż ma nam pomóc :) Jakaś podpowiedź? Jeśli chcesz się przez to spodobać chłopakowi to prędzej czy później zobaczy Cię bez makijażu i przeżyje wieeelki szok. 
 

 Green eyes
Rozmawiałam dzisiaj o tym z przyjaciółką i obydwie stwierdziłyśmy że większy szok będzie jeśli śliczna dziewczyna powie nam że stała przed lustrem tylko parę minut niż gdy słyszymy że bez tuszu ani rusz :) Nie sztuka zrobić kogoś ładnym dzięki makijażowi, sztuka małym wysiłkiem osiągać wielkie rezultaty :)
Przesada przesadą ale taki zestaw z chęcią przygarnę :)

Tumblr | via Tumblr  

You already do that?
 Jaki jest Wasz stosunek do makijażu, codziennie się malujecie czy potraficie wyjść z domu bez makijażu? :*
PS. Na tych zdjęciach są jak dla mnie idealne makijaże- dziewczyna ma ładnie podkreślone oczy ale nie jest cała pomarańczowa :)

17 komentarzy:

  1. Bez makijażu wytrzymam na wakacje maluję się tylko okazyjnie,a do szkoły tylko tusz i puder;)

    OdpowiedzUsuń
  2. na wszystko przyjdzie czas :) pozdr i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem musisz sie czuc piekna bez makijazu. Bo makijaz to tylko taki dodatek ;) Ja sie maluje wtedy kiedy mi sie chce i mam na to czas :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się jak na razie nie maluję :) Pójdę do gimnazjum i jedyne czego będę używać to tusz do rzęs :))

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyz zylam w przekonaniu ze tylko dzieki make up bede piekna, nieprawda grunt to byc szczesliwa to widac po twojej buzi i wyglada się odrazu piekniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz dużoooo racji :D
    adgjh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. duzo w tym prawdy co napisalas, jednak ostatnie zdjecie mnie powalilo padlam ze smiechu :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe, ja to w Tw wieku, w sumie dużo się malowałam, a teraz na starsze lata odłożyłam cienie, podkład/tusz/czasem eyeliner i to wszystko.
    piękne zdjęcia :)
    tez bym nie pogardziła przedostatnim zdjęciem ;))) heheh
    buziaki młoda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. we're jealous of your lipstick collection!!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię podkreślić oko, a jeśli ktoś ma do zatuszowania jakieś niedoskonałości typu pryszcze to nie mam nic przeciwko tylko wiadomo z umiarem ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny blog ,
    zajrzyj na mojego slodkieslodkieczary.blogspot.com/ zaobserwuj jeśli ci się spodoba , a ja się zrewanżuje
    + polajkuj mojego fanpagea : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?sk=page_insights

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawie piszesz, miło się czyta
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog !
    ja dopiero zaczynam, co powiesz na obserwację?
    http://www.camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja czasami jak się chce czuc atrakcyjniej to pomaluje mocniej oczy lub usta na czerwono, ale na codzien mam tylko tusz do rzes

    Zapraszam również do mnie na bloga ;) www.ilonastejbach.blogspot.com
    Jeśli obserwujesz? Napisz, a na pewno z miłą chęcią zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja osobiście maluję codziennie oczy eyelinerem, ale nie stosuję żadnych podkładów czy pudrów, które moim zdaniem w większości przypadków wyglądają fatalnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :) Obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobał mi się ostatni obrazek a szczególnie napis ;P.Co do makijażu to nigdy nie lubiłam nakładać dużo podkładu, używam tylko kremu tonującego i pudru gdyż twarz mi się świeci. Na oczy tusz i eyeliner. Dużo dziewczyn przesadza w Twoim wieku z makijażem a Ty jak widać jesteś bardzo rozsądna ;). Nakładając tone pudru i podkładu doprowadzamy do szybszego starzenia się skóry, zaskórników (jeżeli ktoś ma tendencje) i innych złych rzeczy. Więc jeżeli już podkład to baaaaardzo lekki i w małych ilościach, jeżeli puder to tylko mineralny ;). Bardzo sympatyczny blog . pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń