sobota, 19 października 2013

My life is perfect... maybe not?

Podobno w każdym z nas są tak naprawdę dwie dusze, coś w tym jest. Tak często zmieniam zdanie, że zaczynam się bać o samą siebie :) Na bloga mam kilka zupełnie różnych pomysłów- chciałabym pisać o tym co myślę o modzie, ludziach, świecie ale też dodawać zwykłe inspiracje i pokazywać moje stylizacje. Jedno nie gra z drugim ale cały czas myślę jak to pogodzić :) Pisanie na bloga sprawia mi dużo przyjemności, chciałabym aby to była odskocznia od codzienności oraz aby humor mi się poprawiał zawsze gdy czytam Wasze komentarze :)

Raz mówię, że wcale nie obchodzi mnie zdanie innych ale potem jest mi smutno gdy słyszę różne plotki na swój temat. Jednego dnia uwielbiam kogoś ale następnego uświadamiam sobie jak wiele mnie w tej osobie denerwuje. Chcę być chuda ale zaraz to olewam i jem fast foody.Chciałabym być idealna ale co chwilę uświadamiam sobie że coś jest nie tak. Podobno taki wiek, 1000 pomysłów na minutę a każdy coraz gorszy :) Staram się w tym wszystkim zachować zdrowy rozsądek i nie zwariować :)

Też tak macie czy może to tylko ze mną jest coś nie tak? :*

Nie byłabym sobą gdybym nie dodała kilka świetnych inspiracji :)

Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/   

 Olga Buzova 

omg *.* 

 <3. 

...... 

 Śliczny sweterek i klasyczna chanelka, bardzo fajny zestaw. 

... 

Czarno-złota stylizacja z dodatkami w postaci ćwieków. Dla nas zdecydowanie HOT!  

Jakie macie plany na resztę weekendu? Jest taka ładna pogoda że jedyną rzeczą, która powstrzymuje mnie przed wyjściem jest nauka :)

14 komentarzy:

  1. Mam podobnie, te uroki dorastania :p

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie dobrze :)
    zapraszam i pozdrawiam : http://stylerefoulee.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobnie ale na szczęście nie zawsze tak jest:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog, ciekawie piszesz, OBSERWUJE i mam nadzieje ze ty takze, jezeli nie! to sprawdź to na moim blogu i od razu zaobserwuj jak ja:)
    Pozdrawiam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tak samo :D zmieniam co chwila zdanie, no ale w końcu kobieta zmienną jest :)

    OdpowiedzUsuń

  6. I dobrze, ze masz taką "wewnętrzną walkę" w sobie, dzięki temu rodzą się kreatywne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  7. Weekend - no już sie prawie skończył - spędzony na odrabianiu lekcji i nauce. -,-
    Świetny post.
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwujemy ?
    Jak tak, to zacznij ; ). Odwdzięczę się tym samym :d
    http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że każdy z nas tak ma :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak mam :-) Super inspiracje!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne inspiracje, super blog, obserwujemy!!!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy obrazek jest magiczny! <3


    Pozdrawiam,
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń