wtorek, 1 października 2013

Must have: CONVERSE

Przeraża mnie myśl, że muszę już teraz zdecydować o tym co będę chciała przez całe życie robić. Jestem w 3 klasie gimnazjum i myślę- technikum czy liceum? Wszystko zależy od moich celów... są ale nic związanego z pracą :) Jak 15-latka ma podjąć ŚWIADOMĄ decyzję o tym czy za 40 lat nadal będzie chciała tak pracować. Póki co żadnych planów na przyszłość dalszą nie mam więc nie za dobrze to wygląda. Obym w tym roku jakoś się ukierunkowała. Jak jest z Wami, wiecie jakie liceum wybrać, na jakie studia pójść?


🙈🙉🙊 

 <3 

<3 

 Untitled 

FASHION INSPIRATION by KLAOUDYNA 

 ★8 

Child  

PS. Gdyby któraś z Was miała kiedyś za dużo pieniędzy i nie wiedziała co z nimi zrobić to ja z chęcią przyjmę białe Conversy :)
Jeszcze jedno- o czym chciałybyście czytać na blogu, napisałam ostatnio post ale nie cieszył się aż tak dużym powodzeniem jak zwykle więc czekam na Wasze podpowiedzi :*

9 komentarzy:

  1. Własnie to nie do końca prawda, ze jeśli pójdziesz na kierunek np. biol-chem do liceum to będziesz musiała iść na studia związane z tymi przedmiotami. Tak samo jak technikum, a co do studiowania, jeśli w ogóle je planujesz to zazwyczaj jest tak, że idziesz gdzie jest wolne miejsce, chyba, że napisałas bardzo dobrze maturę wtedy masz większe szanse na wymarzony kierunek. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się wydaje, że po liceum i tak możesz iść na jakie chcesz studia. Poza tym zawsze można wziąć rozszerzenia inne niż ma się profil! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się wydaje, że po liceum i tak możesz iść na jakie chcesz studia. Poza tym zawsze można wziąć rozszerzenia inne niż ma się profil! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie liceum :) chodziłam kiedyś do technikum i szybko pożałowałam wyboru :) + swietne inspiracje , zapraszam do mnie na nowy post :*

    vejra.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  5. "A może naszym celem jest brak celu?" Z cyklu rozkimy przed geografią, może będzie o tym notka. :D
    Jestem w LO i nie żałuję swojego wyboru, chociaż nie wiem na jakie chcę iść studia. Po za tym nawet jeśli np. będziesz powiedzmy fryzjerką to i tak co najmniej raz będziesz musiała się przekwalifikować, bo takie czasy... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci w tym nie pomogę. Kończę ostatni rok podstawówki, ale już myślę co chciałbym robić. Liceum czy technikum? Marzenia czy zdrowy rozsądek? Ahh nie wiem jak będzie ze mną w 3 gimnazjum :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ci nie pomogę ;) Bo sama dopiero kończę podstawówkę i jestem w kropce :D

    Jeśli masz czas to zapraszam do mnie AgaForever1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Białych conversów ci szczerze nie polecam, bo strasznie szybko się brudzą ;3

    Zapraszam do mnie na post z radami dla bloggerek ;3
    http://yuki-chaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń