niedziela, 6 października 2013

Hello October!

Niestety po raz kolejny przekonałam się jak bardzo ludzie są powierzchowni. Nie ma ludzi, których każdy będzie kochał ale sądzę że jestem lubiana wśród przyjaciół i znajomych. Chociaż często słyszę jak ludzie mówią że jestem głupią i pustą blondynką to nie zwracam na to uwagi, bo po co skoro nie mają racji. Starałam się być zawsze sobą i jeśli ktoś nie lubi mnie takiej jaką jestem to już nie moja sprawa :) 

Ale ostatnio jedna z moich przyjaciółek zrobiła "śmieszny" żart i przyłączyła się do nich. Co innego słyszeć że ktoś tam powiedział coś tam o Tobie a co innego czytać to w komentarzach pod Twoim zdjęciem. To jeszcze nic, zaczął pisać chłopak którego na oczy nie widziałam ani on mnie. Z przyjaciółką (teraz to nie wiem czy nadal nią jest) już porozmawiałam ale nie widzi w tym nic złego, inni gdy napisałam żeby powiedzieli mi to w oczy po prostu mnie zablokowali. Prawda w oczy kole? Staram się nie przejmować takimi osobami, które tak łatwo kogoś oceniają ale nie będę udawała- zabolało. Przyjaciółki nie skreślam ale nie usłyszałam nawet głupiego sorry, szkoda.

Mam nadzieję że za kilka lat zobaczą ile osiągnęłam w życiu i zastanowią się czy było warto :)

Idioci nadal będą idiotami a poinspirować się zawsze warto :)









Buziaki, w tym tygodniu moje stylizacje :)

9 komentarzy:

  1. Jestem szatynka, ale sama często jestem świadkiem wyzywania blondynek. Kolor włosów nie ma znaczenia tylko najgorsze, ze niektóre blondynki uważają, ze to wymówka czego nie popieram. Oczywiście zgadzam się z tobą, że ludzie opisują kogoś po czyiś słowach, a nie podejdą i z nami nie porozmawiają, aby przekonać się czy tacy jakich nas określają.

    Zapraszam do siebie.;)
    http://blacklifeprinces.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, poprawiłaś mi humor :)

      Usuń
    2. Miło, że mogłam tak ci pomów i zgadzam się z dziewczyną poniżej niech gadają, ważne żebyś ty coś osiągnęła i przy tym znała swoją wartość. :-)

      Usuń
  2. Nie przejmuj się opinią innych ludzi, najważniejsze, żebyś to Ty znała swoją wartość i nie dała się złamać przykrymi słowami. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, nie ma się czym przejmować .;) Najwazniejsza powinna być opinia Twoich bliskich a nie znajomych czy innych zwykłych ludzi :3..


    http://damage-dreams.blogspot.com/ | zapraszam | obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa razy więcej lat niż Ty i jako "starsza" koleżanka mogę powiedzieć jedno, nie warto przejmować się takimi bzdurami, uwierz mi, że na świecie ludzie mają poważniejsze problemy. Rób swoje i nie przejmuj się tym, co mówią o Tobie ludzie, którzy być może czegoś Ci zazdroszczą :) A co do "głupich blondynek" - kolor włosów nie świadczy o mądrości człowieka :) Znam całe mnustwo głupich ludzi z ciemnymi włosam,i i równie dużo, bardzo inteligentych blondynek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóz. chamstwa nie okielznasz. pewien powdziwu jestem za to ze masz w dupie zdanie innych o tobie jezeli jest ono negatywne oczywiscie ! PODZIWIAM ! obserwuje bo swietnie psizesz : )a ty ? http://typicalifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń