piątek, 11 października 2013

Good girls love bad boys

ZAWSZE  tak jest że bardziej się zainteresujemy chłopakiem z charakterem, może ciętym językiem niż takim który będzie dla każdego milutki, posłuszny i w sumie to dałby nam wszystko co byśmy chciały. Według mnie chłopak, który będzie na każde nasze zawołanie i zrobimy wszystko co tylko zapragniemy znudzi nam się po jakimś hmmm.... TYGODNIU? Brutalna prawda, wiem z doświadczenia. 

 Bad boy :-D 
true..❥

Mając chłopaka który był takim typem myślałam: "Dobra i tak nie zmieni o mnie zdania to mogę mówić i robić co chcę". Patrząc teraz na to, trochę nie wierzę że tak było ale było. Wiedziałam że i tak będzie ze mną, nie musiałam się w ogóle starać. Teoretycznie super że się chłopak angażuje ale przestajesz czuć coś do tej osoby skoro o nią nie walczysz. Dla mnie idealny chłopak to nie taki z którym chodzę za rączkę i mówię jak to jest super tylko taki, z którym będę się wygłupiać i spędzać czas z przyjaciółmi. Może dlatego tak mnie denerwuje gdy widzę w szkole całujące się pary które nie mogą odciągnąć od siebie nie tylko ust? 

 
 
 
Może za dużo naoglądałam się Funny Moments ale mam swój ideał i będę się tego trzymać :)

15 komentarzy:

  1. ciekawie piszesz, miło się czyta =)
    wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (ja na 99% się zrewanżuję, proszę to dla mnie ważne =))
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne chłopaki. obserwuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooj rozumiem Cię <3. Ale czasem też tak jest że chłopak z którym można pożartować i powygłupiać się jest strasznie kochany i w ogóle.. <3
    Zyczę tego, abyś szybko znalazła swój ideał ♥


    http://damage-dreams.blogspot.com/ | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą, bo troszkę prawdy w tym jest :)
    Ideałów nie ma, ale na fotkach bardzo przystojni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie piszesz i jest w tym racja :)
    Zapraszam na moj blog:http://marysiapiotrowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tutaj akurat się nie zgadzam ;)

    manuelaa-nela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. a co do bluzki to wygląda jak ze sklepu, ale to dlatego że to second-hand z wyselekcjonowaną firmową odzieżą ;D

      Usuń
  8. Dziękuje za Twoją obserwacje i ja również obserwuje ;)

    Dziękuje tez za klik i wsparcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnt post:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/10/tell-me-how-are-ya_14.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Cos w tym jest :))
    Fajny blog obserwuje i zapraszam do siebie :0
    http://live-laught-love00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń