piątek, 25 października 2013

DO SYLWESTRA MI SIĘ UDA :)

Postanowione- do końca tego roku będę mieć kaloryfer :) Nie mam już wyjścia, za wielu osobom powiedziałam o swoich ambicjach. Musi mi się udać, zaczynam od poziomu całkowicie płaskiego brzucha a zamierzam skończyć na takim:
Inspiration 

Nie wiem jak mi się to uda ale na pewno uda. Nie boję się że się zniechęcę ale że nie będzie widać żadnych efektów. Póki co nie mam konkretnego planu ćwiczeń, na razie robię po kilkanaście powtórzeń różnych ćwiczeń. Znacie jakieś dobre ćwiczenia albo nawet całe plany? Chciałabym żeby był efekt ale nie wymagał np. tak jak 6 Weidera codziennych ćwiczeń nawet po 45 min. Nie podoba mi się sama idea tego, a ostatnio czytałam same złe opinie o tym więc się zraziłam :)

Nie mam konkretnego powodu żeby mieć mięśnie brzucha-nie robię tego aby się komuś spodobać, choć nie będę ukrywać, liczę na pozytywne komentarze innych :) Chcę sobie udowodnić, że potrafię a nie tylko narzekać jak się wygląda chociaż staram się tego nie robić. Trzymajcie za mnie kciuki :)

Macie jakieś dobre rady jak trzymać się tych założeń, co powinnam jeść a czego lepiej nie?

Buziaki, miłego weekendu <3

7 komentarzy:

  1. ja muszę schudnąć z 20 kg heh :) ale brak mi motywacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pamiętaj że będziesz czuć się dużo lepiej podobając się sobie :))

      Usuń
  2. Polecam ćwiczenia Mel B a dokładniej trening całego ciała. Nie wiem czy wiesz (być może tak) ale to bardzo ważne, musisz pamiętać, że osiemdziesiąt procent to dieta a dwadzieścia ćwiczenia. Więc polecam, też jakąś lekką dietkę, żeby było widać efekty. O prawidłowych dietach za wiele nie wiem, ale myślę, że znajdziesz to w internecie!:) Życzę Ci powodzenia! :* i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak ja też polecam Mel B;)Ale Ewa Chodakowska też jest genialna i właśnie z nią ćwiczę i są efekty:)
    Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń