sobota, 7 września 2013

Pojedynek gwiazd- Jessika Biel vs.Klaudia Halejcio

Cześć, jak tam pierwszy tydzień? Ja daję radę, choć muszę się jeszcze przyzwyczaić. W tym roku będzie sporo nauki,przygotowania do testu, dużo zajęć pozalekcyjnych ale kto da radę jak nie ja :) Najważniejsza jest organizacja, a potem to już łatwo pójdzie.

Zrobię dzisiaj pojedynek gwiazd- Jessika Biel kontra Klaudia Halejcio. To wy zdecydujecie która wygra :* W kolejnym poście napiszę czyja stylizacja bardziej przypadła Wam do gustu :)

Jessika Biel postawiła na skórzaną małą czarną z kolorowymi sandałkami i białą kopertówką z kwiatowymi aplikacjami, prezentując bardzo ładnie swoje kształty :)

Skórzana mała czarna Jessiki Biel 

 Skórzana mała czarna Jessiki Biel 

Natomiast śliczna, młoda aktorka- Klaudia Halejcio postawiła na czystą biel i ramoneskę w kolorze spranego dżinsu, a do całości dobrała beżowe sandałki. 

Wakacyjne Halejcio i Jabłczyńska... (ZDJĘCIA) 

 Wakacyjne Halejcio i Jabłczyńska... (ZDJĘCIA) 

Która stylizacja podoba Wam się bardziej?

16 komentarzy:

  1. Stawiam na biel! + dzięki za odwiedziny i komentarz.
    Obserwujemy?

    http://ilikeiting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. obie ślicznoty,ale ja stawiam na Klaudie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej spodobała mi się ta druga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie stylizacja Klaudii :>

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za obiema paniami , ale biała stylizacja zdecydowanie bardziej mi się podoba ;)

    http://faith-hope-love-dreams.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie Klaudia :) moja imienniczka ^^
    www.DulcesCrujientes.blogspot.com :) zaobserwuj jak Ci się spodoba :)
    odwdzięczę się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zdecydowanie ta druga <3

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Klaudia na sto % ;)

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga ^^
    Zapraszam do mnie foreveryoungheartandlove.blogspot.co.uk :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Klaudia Halejcio zdecydowanie :D

    zapraszam do mnie i do obserwacji www.inszaworld.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaudia Halejcio wygląda przepięknie :) Wszystko idealnie do siebie dobrała :)

    OdpowiedzUsuń