piątek, 27 września 2013

Nawet ja muszę sobie czasem odpuścić :)

Każdy z nas ma jakieś ambicje- u jednego jest to wygranie miliona, inny chce założyć rodzinę a ktoś taki jak ja po prostu być szczęśliwy. Staramy się za wszelką cenę być w każdym calu perfekcyjne- jak typowa amerykańska nastolatka. Śliczna blondynka, oczywiście cheerleaderka, miła, najpopularniejsza dziewczyna w szkole, jej chłopak to kapitan drużyny futbolistów a ona ma piękny dom i kochających rodziców. Zapomniałabym- jeszcze świetne oceny :) Starałam się być taka, ale nie można mieć wszystkiego.Każdemu się coś nie udaje ale nie można się wszystkim przejmować bo tylko popadniemy w kompleksy. Nie warto przejmować się małymi potknięciami tylko starać się je poprawić i być coraz lepsze. Ważne żebyśmy były szczęśliwe, szkoda marnować czasu na myślenie o wadach a za to doskonalić zalety :)

WOOOOOHOOOOOO! 

 Life 

| Positive thoughts 

 Looove😘💋 

Perfect śliczna dziewczyna ;) co sądzicie o takich włosach ? ;D
 Love 

http://data1.whicdn.com/images/71986059/thumb.jpg 

 wild 

Beauties 

Wierzmy w siebie, szkoda życia na kompleksy <3

5 komentarzy:


  1. List napisałam kilka dni temu, dzisiaj kupiłam znaczki i kopertę i miałam wysyłać, ale okazało się, że nie zabrałam adresu z domu... Wypełniłam w domku i wysłałam siostrę (bo zimno!), żeby poszła do skrzynki wrzucić. A ona przychodzi i do mnie, że tam nie ma. O.o A ja jej na to mapę google i satelitę i pokazuję, że jest. A ona, że teraz już nie ma. Pff. Także jeśli serio okaże się, że nie ma, to najprawdopodobniej wyślę dopiero we wtorek, bo w poniedziałek mam na styk autobus. ._.

    W 100% sie z Tobą zgadzam. Warto być sobą. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. tak to prawda, życie mamy jedno wiec musimy z niego korzystac we wszystkich postaciach! :)
    pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post!;D
    Zgadzam się z Tobą w 100%;)

    OdpowiedzUsuń