środa, 11 września 2013

Moje małe przemyślenia :)


"To że jesteś singlem nie oznacza, że jesteś słaby tylko,że czekasz na kogoś wyjątkowego"

Coś w tym jest,wolę czekać na kogoś wyjątkowego niż być byleby być. Do takiej osoby nie będziemy nigdy prawdziwie przywiązani, nie będziemy jej prawdziwie kochać. Kiedyś każdy z nas spotka tą jedyną osobę, ale lepiej na nią poczekać nawet wiele lat niż myśleć że skoro wszystkie moje przyjaciółki nie są same, to ze mną musi być coś nie tak. Bycie singlem jest naprawdę interesujące :) Podam przykład z "literatury"- główna bohaterka Seksu w Wielkim Mieście- Carrie Bradshaw poznała swoją miłość w wieku 36 lat, ale jaka była wtedy szczęśliwa :) Dajmy sobie trochę czasu, spędźmy więcej czasu z rodziną, uprawiajmy sporty a jeśli chłopak ma się pojawić to i tak się pojawi, obiecuję :)


 








Miłego dnia, papa <3








14 komentarzy:

  1. Prawda, powiem, że ze swojego doświadczenia sama się o tym przekonałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze wszystkim co napisałaś. ;) Obserwuję :D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post to co napisałaś to 100 % prawdy

    zapraszam na bloga
    ty zaobserwujesz mojego ja zaobserwuję twojego :)
    ( upominaj się na blogu )
    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą:))świetny post;*

    OdpowiedzUsuń
  5. mam takie samo zdanie :D lepiej być singlem niż być z byle kim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post,mądre przemyślenia !
    pozdr i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne przemyślenia :)
    Fajny blog!

    Obserwuję i liczę na to samo ;)
    onelife-onesize.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. masz racje nie ma co się śpieszyć ! :) zresztą warto czekać na księcia z bajki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. też tak myślałam i wkoncu doczekałam się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. 100% prawda :) i nawet jeśli ma się chłopaka należy się rozwijać

    OdpowiedzUsuń
  11. sama prawda :) sliczne zdjecia ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie, każdy znajdzie swoją miłość :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia. Jestem tego samego zdania, miłość przyjdzie w właściwym momencie.
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale zawsze fajnie jest mieć przy sobie kogoś ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń