środa, 7 sierpnia 2013

Wreszcie powrót :)))

Hejka, ale za Wami tęskniłam :P Aż zapomniałam jaką przyjemność sprawia mi blogowanie i czytanie Waszych komentarzy. A właśnie, czas nadrobić zaległości- poczytam wasze posty :) Wróciłam niedawno z Bułgarii a dokładniej w Słonecznym Brzegu. Najgorsza była podróż- 30 godzin w upale ale jakoś dałam radę, warto było :) Spędziłam tam tylko 9 dni, poznałam masę świetnych ludzi, nawet jednego całkiem ciekawego chłopaka :*

 Z chęcią pojechałabym tam jeszcze raz, tam jest jak w innym świecie. Wszyscy chcą rozmawiać, normalnie podchodzą, sama zresztą się tam bardziej otworzyłam na świat. Pokażę Wam kilka zdjęć, a już jutro zapraszam na post gdzie pokażę Wam mój nowy nabytek- neonowy sweter z Atmosphere :))

 








Papa, miłych wakacji :))

14 komentarzy:

  1. Z Bułgarią wiążą się dla mnie bardzo niemiłe wspomnienia i raczej już tam nie wrócę, ale jakaś kolonia czy obóz za granicą z pewnością byłby świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia!
    Pozazdrościć wyjazdu..

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że ci się wakacje udały :) Bardzo ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Obserwuję i liczę na to samo ;)
    http://patrzac-przez-obiektyw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, Bułgaria: niesamowite miejsce ;)
    zapraszam do siebie na nową notkę ;) zachęcam także do obserwacji i polubienia na fc ;)

    http://oczami-wery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, ale chetnie odwiedzilabym takie miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woow , mega zazdroszcze pobytu w Bulgarii :) tez chcialabym tam pojechac , moze za rok ..
    legginsy z Justimem Bieberem ? oo :D i widze , ze nie tylko z nim :p fajny pomysl ;D

    + rowniez dołączyłam do obserwatorow :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. omg leginsy z Justinem :OOOOOOOOOOOOOO
    kupiłabym od razu XD



    sarabrych.blogspot.com <- zapraszam do komentowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super zdjęcia, pozazdrościć takich wakacji tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne zdjecia :) caly czas rozwazam Bulgarie :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tam świetnie, choć dla osób które nie lubią siedzieć w miejscu może być to trochę uciążliwe że jest tam tylko morze i promenada ale ja i tak jestem zachwycona i bardzo polecam :)

      Usuń
  11. dobrze, że udane. bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń