czwartek, 15 sierpnia 2013

Moje TOP 10 stylizacji z MODNAPOLKA.PL

Hejka, bardzo lubią tą stronę więc pomyślałam że pokażę Wam kilka stylizacji, które najbardziej wpadły mi w oko :))) Gdy zaczęłam przeglądać coraz więcej stylizacji byłam zaskoczona bo wiele z nich było bardzo odważnych, kolorowych i zasługiwało na pokazanie na polu międzynarodowym. To kolejny dowód na to, że Polacy zaczynają coraz większą wagę przywiązywać do wyglądu i  wreszcie coś się dzieje!!! :)

Miejsce 10
Podoba mi się to, że na Modnapolka.pl można znaleźć coraz więcej stylizacji chłopaków, ta mi się bardzo spodobała ze względu na to że lubię gdy mężczyzna jest ubrany elegancko ale na luzie.
Miejsce 9
Stylizacji koloru dodają czerwone szpilki i świetna torebka. Oprócz tego podobają mi się jej włosy no i figura :*
Miejsce 8
Podczas wakacji na każdym kroku można spotkać osoby w koszulkach Jack Daniel's, po 10 osobach w ciągu godziny zaczyna być to denerwujące ;) W tej stylizacji urzekła mnie spódniczka i po raz kolejny torebka
Miejsce 7
Choć panterka zwykle kojarzy się z kiczem, to w tym przypadku całość wygląda schludnie i elegancko.
Miejsce 6
Aktualnie uwielbiam wszelkie spódnice więc wybaczcie że będzie ich tutaj aż tyle ;* 
Wzorki+klasyczna góra= Gwarantowany sukces
Miejsce 5
Hmmm, co tu dużo mówić :) Nie dość że ładny to jeszcze fajnie ubrany ^^
Miejsce 4
BATMAN *__* Stylizacja oryginalna, uwagą przyciągają dwukolorowe spodnie dziewczyny i jej śliczne włosy :)
Miejsce 3
Świetna spódnica, kolory bardzo do niej pasują. Nic dodać nic ująć :)
Miejsce 2
Kwieciste spodenki z podwyższonym stanem i biała, elegancka koszula bez rękawów. Klasa sama w sobie
Miejsce 1
Od początku zakochałam się w tym outficie <3 Śliczna dziewczyna, świetny kolor spódnicy. Idealna stylizacja na randkę :)

Często wchodzicie na ten portal, może któraś z Was ma tam konto? 
Miłego weekendu, papa :***



35 komentarzy:

  1. Jak dla mnie stylizacja na pierwszym miejscu też jest najlepsza:) bardzo dziękuję za miły komentarz i odwiedzenie mojego bloga;)
    zapraszam częściej:)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czesto wchodze, bo mam tam konto ;-))) Ta 1 jest mega. Podoba mi się bardzo ;) Widziałam ją.
    www.sandicious.blogspot.com u mnie konkurs, do wygrania buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog!
    Zapraszam do obserwacji :) chętnie się odwdzięczę :*
    __________________________________________
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tak ja posiadam konto na modnej polce! :) fajny pomysł z tym zestawieniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszą mnie wszystkie takie komentarze ;*

      Usuń
  5. Naprawdę świetne są te stylizacje <33

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem na modnejpolce.pl, ale zazwyczaj nie zgadzam się z "czołowymi stylizacjami" :) fajnie, że jest taki portal :) można się zainspirować, poznać blogi innych osób, itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej mi się w nim podoba że w przeciwieństwie np. do LookBook tu są tylko stylizacje osób z Polski ;)

      Usuń
  7. Pan na miejscu 10, nonono! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne stylizacje!
    muszę tam zaglądnąc hih.
    pozdrawiam i zapraszam do mnieee! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne wszystkie stylizacje . Ale ta 1 <33333
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podoba pani ze stylizacją nr.8 i pan nr.5 :D *_*

    Obserwuję i liczę na rewanż z Twojej strony.Skom?:

    bunnyandsunny.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. nr 1 the best !:) ja nie mam tam konta ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mówiąc nigdy nie byłam na tej stronie,
    a co do chłopaka ładnego i dobrze ubranego to ostatnio takiego poznałam, okazał się zwykłym chamem nie wartym czasu, szata nie zdobi człowieka :>

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacy są świetni do jarania się nimi ale nic więcej :P

      Usuń
  13. Stylizacja nr . 8 i 9 jest najlepsza :) .
    + Obserwuje i zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zaglądam tam zbyt często. Stylizacje nawet okej, chociaż ja podziwiam raczej outfity które pokazują bloggerki na swoich blogach.

    http://ellione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że obserwujesz :) Odwdzięczę się :*

      Usuń
  15. lovely blog!

    following you now via GFC.
    check out my blog, too :)

    x
    dahi

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zaglądam tam za często. A bardzo podobają mi się stylizacje 9, 8, 6, 3 i 2 ;)

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Maddlin z miejsca pierwszego wygląda świetnie <3 W wolnej chwili zapraszam do mnie na www.ourloveourpassion.blogspot.com :) Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz:*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wybrałaś genialne zestawy ; )
    Pozdrawiam !

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, miejsce 9 i 1 <33

    Zapraszam na nowy post - magiczna-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawy, na pewno którymś z nich zaczerpnę inspiracji, jak również z tego bloga bo jest świetny. Powodzenia w dalszym prowadzeniu go i zapraszm do siebie, ponieważ obserwuję ciebie a ja licze na rewanżyk :)

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam sie z Twoim wyborem ! :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. wow ale super ciuszki :D

    zapraszam do siebie i do wzajemnej obserwacji :)
    http://xjoannax97.blogspot.com/
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi najbardziej do gustu przypadły miejsca 6, 3 i 2 :)

    Pozdrawiam,
    Ania z TripleAworks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. miejsce 3 dla mnie jest mega! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziewczyna z miejsca 6 jest bosko ubrana a chłopak z miejsca 5 jest mega przystojny. xd

    http://my-life-your-problem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się 1,4,5,6 ♥ Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne stylizacjee *-*
    zapraszam : http://w-obiektywieaparatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie świetne *__*

    Zapraszam na nowy post :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizacje 6,3 i 1 najbardziej mi odpowiadają :)

    Zapraszam do odwiedzenia i obserwacji mnie http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    Ja juz obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń