sobota, 10 sierpnia 2013

Kendall Jenner

Kendall Jenner- 18-letnia przyrodnia siostra Kim Kardashian, dziedziczka wielkiej rodzinnej fortuny, odkąd skończyła około 13 lat razem z całą rodziną gra w reality show (który oglądam regularnie, choć wiele osób sądzi że "ogłupia" ale podoba mi się ich styl życia). Już jako 16-latka brała udział w wielu kampaniach reklamowych firm odzieżowych, a w wieku 17 lat była na okładce australijskiego "Miss Vogue". Strasznie podoba mi się jej uroda, ma śliczne długie włosy i ma idealną figurę. A Wy co sądzicie o urodzie Kendall i o całym klanie Kardashianów? :))) 












PS. Jeśli lubicie ich reality show to w każdą niedzielę o 21.00 na nowy odcinek na E! Entertainment, aktualnie Kim jest w ostatnim etapie ciąży :)))


25 komentarzy:

  1. śliczna jest <3
    nigdy nie oglądałam tego ale z wielka checia bym obejrzała, lubie takie programy :)

    zapraszam do mnie , nowy post :*

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz =)
    Wpadniesz, skomentujesz, zaobserwujesz (zacznij ja odwdzięczę się na 100% )??? Zrób to proszę to dla mnie ważne
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie oglądam tv, ale czasami czytam coś o Karadashiankach :D Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2013/08/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze, to z całego rodu Kardashianów znam tylko Kim, i to tylko przez jej ciążę :P
    Trochę współczuję Kendall, że w wieku 13 lat już grała w reality show. Nie chciałabym, by w tym wieku tak wiele ludzi znało tak dokładnie moje życie prywatne.
    A dziewczyna rzeczywiście ma śliczną figurę ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna jest! Nie ogladam ale z ciekawości włączę jutro :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna jesteś :)
    może obserwacja tutaj i na google+ ? :)
    zapraszam i pozdrawiam : http://stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. juz taka kobieta z niej? ale ten czas leci.. trochę taka nasza HONEY

    zapraszam serdecznie na moje rozdanie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/06/lato-przyjdz-rozdanie-bluzeczkowe.html
    przywołujemy lato

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzę chyba wszystkich z tego słynnego klanu. Jednak Kim jest najbardziej rozpoznawalną osobą z tej rodziny.
    Obserwujemy?
    Pozdrawiam, www.DuskaB.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za rodem Kardashianów.. Za każdym razem, gdy w czasopismach pojawia się artykuł o którejś z nich, to myślę sobie: "O matko!" Drażni mnie upublicznianie wydarzeń z życia prywatnego. Trzeba przyznać, że dziewczyna wygląda bardzo dobrze.

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ymm.. spodenki są własnością mojej siostry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. też to lubię, ale niestety brak czasu doskwiera :(

    OdpowiedzUsuń
  13. czasami oglądam, w zalezności od czasu, jakim dysponuje. Dziewczyna jest śliczna ;-)
    obserwujemy? Ja już;) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie robic tylko podziwiac i zazdroscic urody :c
    Ps. Ja nie mam ombre ;D nigdy nie farbowalam ani nic :P

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh, a wyglądało na śliczne ombre :))

      Usuń
  15. Nie za bardzo się nimi interesuję, ale trzeba przyznać, że jej bardzo ładna ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz zostaję na dłużej :) zapraszam też do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie piszesz =)Wpadniesz, skomentujesz, ja jak obiecałam obserwuję
    ZAPRASZAM !!!!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie ogladalam ich nowego "Reality Show", lecz jednak jak kazdy interesujacy sie swiatem celebrytow, znam rodzine Kardashian'ow :)
    Kazda kobieta w tej rodzinie ma cos w sobie ze nie da sie oderwac od niej oczu!
    Sa po prostu przepiekne :)

    Pozdrawiam i dziekuje za mily komentarzyk :)
    Buziaki i zapraszam ponownie !

    buziaczekgirloo.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie słyszałam o tym Reality Show , ale być może zacznę oglądać :p
    Bardzo fajnie się tu spędza czas , więc obserwuje :)
    ZAPRASZAM DO MNIE : www.ewherever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog <3
    fajny post :)
    dziękuję za komentarz :)
    Obserwuje:)
    http://amazing-life-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Można obejrzeć te Reality Show gdzieś w internecie ? Myślę, że byłabym zainteresowana
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń