niedziela, 11 sierpnia 2013

Co za słodziak ;))

Alonso Mateo- pochodzący z Kalifornii 5-latek został okrzyknięty przez internautów najmłodszą ikoną stylu. W ekspresowym tempie zdobywa kolejne rzesze fanów, w tym mnie :))

A jego profil na Instagramie znajdziecie tutaj :))

Jego mamą jest  Luisa Fernanda Espinosa - stylistka amerykańskiego wydania magazynu „Harper’s Bazaar”, z kolei ojciec to bogaty biznesmen.Od tego chłopca mogliby uczyć się najpopularniejsi blogerzy na świecie. Zresztą liczby mówią same za siebie – 18.000 fanów na Facebooku, 132.000 obserwatorów na Instagramie i ponad 130.000 odwiedzin profilu dziennie, wiele z blogerów może tylko pomarzyć o takim wyniku :))





Alonso z mamą stylistką





Podoba Wam się styl młodej ikony, czy według was nie jest to czas na to aby dziecko tak stroić? 



 

19 komentarzy:

  1. cudny <3 aww, po prostu brak słów :3
    Ty u mnie 300 obserwatorem, a ja u Ciebie 30! dzięki za komentarz :*

    http://olencjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardziej niż chłopczyk, zauroczył mnie jego psiak :P Dog Niemiecki! ♥

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie dziecko <3

    zapraszam
    http://pohika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się to podoba !:) jeśli jego rodziców na to stać to dlatego nie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o mój boże ! jest cudowny, oby wyglądał równie dobrze za 15 czy 20 lat.
    obserwuję i zapraszam do siebie :)
    xzawada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć.

    Zapraszam Cię do kreatora bannerów.
    STWÓRZ SAMA SWÓJ BANNER!
    - http://kreator-bannerow.blogspot.com/

    Pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytalam o nim. Chlopak jest niesamowity ! ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słodziak :))
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny <3 , trzecie zdjęcie z psem genialne he !! :)
    zapraszam do mnie na bloga , gdybys mogla to baardzo prosze o klikniecie w baner Preski po prawej stronie mojego bloga :* jest to dla mnie bardzo ważne.

    vejra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. małe ciacho! :D
    zapraszam :http://w-obiektywieaparatu.blogspot.com/
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jej...ale słodki :)
    obserwujemy?
    http://pinamint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest uroczy. Moim zdaniem to nie jest dobre dla dziecka. Najistotniejsze jest to, co ma się w głowie, co sobą prezentujemy, liczy się wnętrze, a nie to, jak wyglądamy na zewnątrz i jacy bogaci jesteśmy.

    bellabigheartit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy słodziak ;)
    również obserwuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny styl :)
    Jest słodki <33

    http://mysweetlifexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Słodziak. Moim zdaniem to nie jest dobre dla dziecka, ani nie ten czas aby tak stroić dziecko, ale to już indywidualny wybór rodziców.
    Mania, mania1269.blogspot.com
    Zapraszam ponownie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Popularność ma dosyć wysoką , ale nie jestem " za " , bo mimo wszystko to nie jest dobre dla niego :) . + Obserwujemy ? , napisz , u mnie : lublins.blogspot.com ,

    OdpowiedzUsuń
  17. Hehe, okularki ♥♥♥ Słodziak :)

    Zaobserwujesz i skomentujesz? Dopiero zaczynam ----> Seszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń