piątek, 14 czerwca 2013

Sunny's up, move your body :)

Hejka! Dzisiaj wreszcie mam dzień lenia :D Oceny już prawie wszystkie wystawione, a w poniedziałek mamy iść do kina na "Dziewczynę z Szafy". Ktoś coś słyszał, warto? A tak poza tym to jestem szczęśliwa bo poprawiłam kilka przedmiotów no i będzie pasek :) A jak u Was wyniki, poprawiacie coś jeszcze czy może macie już z głowy? Moje plany na weekend- najpierw "Spotkanie z Rodzinką.pl" w Lubinie, a potem piżama party u przyjaciółki. A Wy, jakie plany? :)

 

  


   


 

  

 
 
 

 


11 komentarzy:

  1. poszłabym na takie spotkanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :D
    No ja też mam już lekcje na lajcie, wreszcie mogę odetchnąć. Poprawiłam matme i będzie pasek a ja jestem taka szczęśliwa ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Usłyszałam dzisiaj, że chyba ciekawy :)

      Usuń
  4. ostatnie zdjęcie, maltańczyk, jak moja Kiara :)

    OdpowiedzUsuń