czwartek, 6 czerwca 2013

22 DNI :)))

Do końca roku szkolnego zostały już tylko 22 dni. Jaki macie plany na wakacje? Ja wyjeżdżam na obóz do Bułgarii a jak wrócę to mam ambitne plany i wreszcie zacznę używać moich rozmówek polsko-włoskich i może się czegoś nauczę ;)) A póki co to jutro mam sprawdzian z matematyki i muszę się trochę pouczyć, a w sobotę urodziny taty, tylko że muszę jeszcze skończyć robić prezent- film z jego zdjęciami od małego :) Jak myślicie, spodoba mu się?

http://data.whicdn.com/images/63814105/superthumb.jpg 

 .. | via Tumblr  

»Gιrls. | via Facebook 

 JUST A GIRL THING | via Tumblr  

love<3 | via Tumblr | via Facebook  









      


9 komentarzy:

  1. dziękuję za komentarz ;) marzę o wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł na prezent dobry ale czy lubi takie coś ? Jeżeli jest powiedzmy sentymentalny to jest to strzał w 10 ;D

    Ooo zazdroszczę tego wyjazdu do Bułgarii. :) ja też będę musiała się poduczyć języków, bo matura czeka :p

    OdpowiedzUsuń
  3. nauka języków to świetny pomysł na spędzenie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia na sprawdzianie ja tak samo mam tera trochę nauki ;p

    Dodalam twój blog do obserwowania

    Licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam już wakacje od tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracje <3

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń